Tváří jarní a letní kampaně 2015 značky Mohito se stala Slovenka Michaela Kociánová!
Sponzorované odkazy
Co nejlépe provedená sezónní kampaň je základem každé módní značky. Své o tom ví i polská značka Mohito, a proto pro svou nejnovější kampaň sáhla po krásné topmodelce Michaele Kociánové. Michaela patří mezi nejúspěšnější modelky na Slovensku. Je taktéž historicky první Slovenkou, která předváděla pro Victoria’s Secret. Opakovaně se objevuje v kolekcích prvotřídních módních značek, jako jsou Dior, Versace či Dolce&Gabbana. Znát ji ovšem můžete i jako expřítelkyni Leoše Mareše nebo slavného režiséra Guye Ritchieho, mezi jehož nejslavnější filmy patří například Sbal prachy a vypadni, Podfu©k a nejnovější Sherlock Holmes: Hra stínů.
Kromě dobrých fotografií záleží i na poutavém spotu. Pro kampaň jaro/léto 2015 značky Mohito ho natočil polský filmový kameraman Kuba Kossak, který se značkou spolupracoval již dříve a to na krátkém filmu k minulé kampani podzim/zima 2014. Jeho um se zřejmě osvědčil a možná bude v jeho rukou i video k podzimní a zimní kampani tohoto roku.
A co nám vlastně samotná kampaň ukáže? Vše se odehrává na ostrově Fuerteventura, který je součástí španělských Kanárských ostrovů. Toto místo bylo vybráno z toho důvodu, že se považuje za ostrov desítek odstínů, což by se mělo v kampani odrazit. V popředí ale stále zůstává ženskost, na které značka Mohito vždy staví svůj základní kámen kolekce. Nebude to žena ledajaká. Michaela Kociánová se předváděla jako smyslná, zajímavá a tak trochu i divoká. Efekt nespoutanosti by měl být ještě k tomu podtržen žlutým Lamborghini Murcielago, u kterého Michaela pózuje.
Ženská krása by se měla řádně předvádět a značka Mohito si jeho toho vědoma. Modelka pózuje v krátkých pouzdrových sukních, sexy šortkách, minimalistických topech a síťovaných kouscích odhalujících tělo. Sbírku doplňují i tuniky košilového střihu, nepromokavé pláště z měkké tkaniny a dámské šaty. Nic by se neobešlo bez doplňků, mezi nimiž hrají hlavní roli sluneční brýle v retro stylu.
Nejvíce vábící je jednoznačně barevná kombinace a potisky inspirované obrazy amerického malíře Jacksona Pollocka, kterého nezajímala kompozice, ale jen míchání rozdílných barev a jejich střídání. Soustředil se na energii a bujnost barev, které nanášel jedinečným způsobem tahů. Kolekce cítí nejsilnější energii v barvě žluté, která je přítomná i u značek Chloé, Hermes či Salvatore Ferragamo. Stylisté značky propojili kampaň ještě odstíny bílé, červené a modré.
Zdroje: www.mohito.com
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024