Smyslná kampaň Guess pro podzim 2015 složená v ložnicových momentek
Sponzorované odkazy
Bez okolků, na rovinu. Tak se postavila značka Guess k propagaci své podzimní kolekce 2015 v kampani a poodhalila záběry z ložnice. Tabu už totiž v dnešním světě není nic, a proto je naprosto běžné ukazovat to, co kdysi bylo intimní.
Guess se se svou novou podzimní kampaní neskrývá. Ba naopak, byla připravena přesně tím způsobem, aby lidi připoutala. Ty vhodnější snímky půjdou na reklamní strany mezinárodních módních magazínů, ty méně vhodné pro širé okolí zůstanou především na sociálních sítích a na webu značky.
Guess otevírá svými reklamními snímky cestu tak trochu za hranice. Byť už se na tento tenký led některé značky dříve pustily, Guess tím na atraktivitě neztrácí. Otevřený pohled fotografa na ložnicové momentky i provokující pózy modelek se zalíbí jistě nejenom módním nadšencům a objevitelům něčeho neobvyklého, ale také mužům. Pravděpodobně i těm, které jindy módní kampaně nechávají chladnými.
Snímky bez ostychu, studu a nekompromisně napřímo – jeden z nich vidíte pod tímto textem. Sebevědomá žena odkrývající pohled na své spodní prádlo a potěšený pohled zaujatého muže vedle ní. Skvělá fotografie. Unikátní. Netradiční. Upřímná. Nespoutaná. Uvolněná. Taková by podle módní značky Guess žena měla být!
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024