We Make Fashion Feel Good s Lindex
Sponzorované odkazy
Úspěšný rozvoj značky Lindex nyní pokračuje s konceptem We make fashion feel good. Ten jasným způsobem vyjadřuje, co za čím si tento módní řetězec stojí a co nabízí svým zákazníkům. Nový komunikační koncept přichází s manifestem, kde jsou v centru pozornosti stanoviska Lindexu a různé další aspekty značky.
Inspirativní a dostupná móda Lindex
„V Lindexu jsme velmi hrdí na spoustu věcí – naši kvalitu, svěží a fantastické služby, jež nabízíme svým zákazníkům a které dělají nakupování snadným a pohodlným. Společenský závazek se zaměřením na ženy a udržitelnost jsou důležitým oblastmi, kde je stále hodně co dělat a kde neustále pracujeme způsobem orientovaným na cíl na tom, abychom byli lepší ve všem, co děláme,“ říká generální ředitel značky Lindex Ingvar Larsson. Prostřednictvím konceptu „We make fashion feel good“ se módní řetězec snaží se zákazníky komunikovat svou inspirativní a cenově dostupnou módu novou cestou. Značka předpokládá, že se do budoucna tento koncept, který je představen ve všech jejích obchodech, firmě vyplatí a stane se nedílnou součástí v marketingové komunikaci ve všech kanálech.
Úctyhodné cíle značky Lindex
Co tedy Lindex prostřednictvím nového konceptu sděluje? Je toho mnoho. Svým zákazníkům zdůrazňuje, že této značce záleží na tom, aby bylo oblečení kvalitně vyrobeno, sedělo a zároveň bylo dostupné. Snaží se, aby se každý cítil v oblečení Lindex dobře každý den a nechal se inspirovat jeho stylem. Lindex také zdůrazňuje, že jsou to ženy, které drží podnik v pohybu, a proto je tato značka odhodlána je podporovat jakkoliv to bude možné. Lindex ale myslí i na přírodu a v manifestu se zavazuje, že do roku 2020 bude 80 % oblečení této značky vytvořeno z obnovitelných zdrojů. A až dosáhne 80 %, pokusí se o 90 %. Móda je totiž lepší, když spolu s ní přichází i smysl pro zodpovědnost. O to vše se Lindex pokouší po malých krůčcích, které ale, jak doufá, přinesou významné změny. Nezbývá, než držet Lindexu v jeho snažení palce.
Foto: Lindex
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024