Preciosa a jejich „pravá“ červená bez kadmia
Sponzorované odkazy
Návštěvníci milánského veletrhu Lineapelle jsou mezi prvními, kdo se seznámí s kolekcí pro Jaro a léto 2020. Její vlajkovou lodí je k životnímu prostředí ohleduplná barva Red Velvet.
Preciosa, přední světový výrobce a dodavatel českého křišťálu a šperkových kamenů, představil v Miláně svou nejnovější kolekci. Tón kolekce s názvem Red Redefined udává křišťál v barvě Red Velvet, vůbec první červená barva bez kadmia.
Red Redefined vypráví
Je to příběh Evy a Adama a okamžiku, kdy první žena ochutná jablko poznání. S ním přichází k prozření, že k přírodě, která ji obklopuje, je třeba se chovat co nejohleduplněji. Poznání, které je středobodem kampaně, je zároveň módní inspirací i hnací silou změny. A stejně jako bylo poznání zásadní pro vytvoření jedinečné barvy Red Velvet, je také klíčem pro změnu chování Preciosy i celého módního průmyslu ve snaze o snižování tlaku na životní prostředí.
Diskuse o nastoupení co nejudržitelnější cesty, která bude ohleduplná k životnímu prostředí, rezonuje módním prostředím stále více. S nástupem sezony Jaro/léto 2020 bude již tato tematika zcela samozřejmou v řadě kolekcí a stane se ještě silnějším trendem. Kvalita se stává důležitější než kvantita.
„Jsme přesvědčeni, že pouze udržitelnost je správná cesta pro módní průmysl a je to cesta, kterou jsme se vydali i my,‟ říká Jan Štiller, ředitel rozvoje obchodu a marketingu Preciosy Components. „Představení červené Red Velvet je stvrzením, že Preciosa chce patřit do společnosti ohleduplných firem. Zároveň touto kampaní deklarujeme, že i nadále budeme činit kroky, které trend co nejnižší ekologické náročnosti ještě podpoří.‟
Na veletrhu Lineapelle
Světu se nová kolekce Red Redefined poprvé představila na milánském veletrhu Lineapelle v konci února 2019. Vedle jedinečné Red Velvet přinesla i další novinky pro křišťál i šperkové kameny. Jsou jimi tři nové barvy kubické zirkonie, aplikované navíc zcela novým způsobem zajišťujícím ještě větší barevnou stálost.
Autorem fotografií ke kampani je světoznámá fotografka Hana Knížová, tváří kampaně a ztělesněním biblické Evy je úspěšná modelka Dorota Kullová, módní kolekci Red Redefined s využitím všech křišťálových novinek z kolekce vytvořil mladý návrhář Lukáš Krnáč. O jedinečné brýle zdobené kubickou zirkonií a nanogems se postarala Czech Grand Designérka Nastassia Aleinikava.
Zdroj foto: Preciosa
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024