Lindex a kolekce Extended
Sponzorované odkazy
Protože se blíží Mezinárodní den žen, společnost Lindex představuje kolekci Extended, která dokazuje, že méně je někdy více, a klade důraz na sílu soudržnosti díky kampani, kde hlavní roli hrají i zaměstnankyně společnosti Lindex. Tato módní značka také věnuje 10 procent z prodejů z 8. března organizaci WaterAid, která podporuje posílení role žen po celém světě.
„Vize společnosti Lindex je podporovat a inspirovat ženy kdekoli na světě. Ženy nejsou jen velkou částí našich zákazníků. I mnoho z našich zaměstnanců a pracovníků v dodavatelském řetězci jsou ženy. Jsem pyšná na to, že všichni zaměstnanci Lindex společně usilují o pozitivní změny v pozici žen,“ říká Susanne Ehnbåge, výkonná ředitelka společnosti Lindex.
Během týdne, kdy je Mezinárodní den žen, bude Lindex poukazovat na to, jak je důležitá je soudržnost, a to pomocí kampaně, ve které se objevují ženy, které pro Lindex pracují. Kampaň zobrazuje jejich jedinečné vztahy, přátelství a způsob, jak se navzájem podporují a inspirují.
Kampaň také zobrazuje kousky z nové kolekce „Extended“ od společnosti Lindex. Díky nesmrtelným klasikám, důrazu na detaily a látkám prémiové kvality je tato kolekce sofistikovaná a zároveň minimalistická. Potvrzuje, že někdy méně znamená více. Kolekce je dostupná na lindex.com a ve vybraných prodejnách od začátku března.
8. března Lindex také vyzdvihne snahy organizace WaterAid, která podporuje posílení role žen po celém světě. Ženy jsou těmi, kdo je nejvíce ovlivněn nemožností přístupu k zdravotně nezávadné vodě a hygienickým opatřením, což často omezuje jejich příležitosti k získání vzdělání a jejich schopnost naplnit svůj potenciál. Proto společnost Lindex daruje 10 procent z prodejů z 8. března organizaci WaterAid, čímž podpoří její snahu zlepšit dostupnost zdravotně nezávadné vody a hygienických opatření a prostředků v nejchudších komunitách světa.
Lindex
Je jedním z předních evropských módních řetězců a provozuje cca 475 obchodů v 18 zemích. Obchodním konceptem firmy Lindex je nabízet inspirativní a dostupnou módu ženám, které se o ni zajímají. Sortiment firmy sestává z několika různých konceptů dámské módy, dětské módy, spodního prádla a kosmetiky. Padesát procent produktů firmy je vyrobeno z obnovitelných zdrojů a Lindex se zavázal, že do roku 2020 to bude plných 80 %. Lindex je součástí skupiny Stockmann registrované ve Finsku.
Zdroj foto: Lindex
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024