Louis Vuitton a (RED): svíčka na podporu boje proti AIDS
Sponzorované odkazy
Louis Vuitton oznamuje spolupráci s (RED), neziskovou organizací vytvořenou v roce 2006 zpěvákem Bonem a Bobby Shriverem s cílem přeměnit kolektivní sílu spotřebitelů na sílu pro dobro lidstva.
Louis Vuitton podporuje (RED) parfémovanou svíčkou Louis Vuitton I (RED). Za každou prodanou svíčku jde 60 dolarů přímo do Globálního fondu (RED) na boj proti AIDS.
„Tato spolupráce s (RED) představuje pro Louis Vuitton milník ve společné historii naší spolupráce, na který jsme opravdu hrdí. (RED) vede velmi odvážný boj s problémem, který se týká nás všech, a my ho za Louis Vuitton in nadále podporovat hodnoty a nasazení této organizace. Zavázali jsme se plně podpořit tuto dobrou věc a jsme rádi, že naše svíčka pomůže v boji proti AIDS “, uvedl Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton.
Mistr parfumér
V duchu dlouholeté historie tvůrčí spolupráce Louise Vuittona byla svíčka Louis Vuitton I (RED) vytvořena mistrem parfumérem značky, Jacquesem Cavallierem Belletrudem. Její elegantní design je autorským počinem Marca Newsona.
Červená to jistí
Cavallier Belletrud si jako inspiraci vybral červenou barvu. Použil přírodní suroviny té nejvyšší kvality. Svíčka Louis Vuitton I (RED) nabízí olfaktorní zážitek, který evokuje univerzální emoce lásky, svobody, tepla a čistoty. Originální kompozice sladkých, pikantně pepřových a květinových tónů s ovocnými akcenty malin plane harmonií, optimismem a emotivním potěšením. Vůně svíčky Louis Vuitton I (RED) je plná, ale zároveň i delikátní.
"Chtěl jsem vytvořit něco, co má silný univerzální charakter a má skutečný smysl. Něco, z čeho je cítit vůně svobody. Výchozí inspirací mi byl květ pivoňky, který má výrazný charakter – jeho vůně je květinová s náznaky koření, dřeva a ovoce. Je to parfém sám o sobě “, vysvětluje mistr Perfumer Jacques Cavallier Belletrud.
Marc Newson
Díky kreativitě a řemeslnému umu Marca Newsona je svíčka Louis Vuitton I (RED) ikonickým designovým objektem. Nádoba z ručně lité bílé keramiky působí originálním dojmem, a ucho z pro Louis Vuitton charakteristické přírodní kůže je zárukou komfortu při přenášení. Bílý vosk krásně kontrastuje s ručně malovaným knotem v sytě rudé matné červené barvě. Tato barva, která funguje jako vizuální připomenutí organizace (RED) a jejího boje proti AIDS, se objevuje i na podstavci a víku.
"Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s takovou ikonickou značkou jako je Louis Vuitton, zejména v tomto důležitém roce, kdy dojde v Lyonu k doplnění našeho VI. Globálního fondu. Díky našemu partnerovi Louis Vuitton budeme moci z každé prodané svíčky zajistit životně důležité léky pro člověka postiženého HIV/AIDS na celých 300 dní,“ uvedla Jennifer Lotito, výkonná provozní ředitelka organizace (RED).
Svíčka LV/Red
Parfémovaná svíčka Louis Vuitton/(RED) o hmotnosti 220 g vyjde na 175 €. Svíčka Louis Vuitton I (RED) je v prodeji v obchodech Louis Vuitton po celém světě a online na louisvuitton.com od 9. října 2019.
O organizaci (RED)
Organizace (RED) byla založena v roce 2006 za účelem zapojení firem a lidí do boje proti AIDS. Mezi partnery (RED) patří nejznámější značky na světě, které přispívají z výnosů z prodeje (RED) brandovaných produktů a služeb do Globálního fondu (RED). Mezi partnery najdeme následující značky: AirAsia, Alessi, Amazon, Andaz, Apple, Bank of America, Beats od Dr. Dre, Belvedere, Calm, Claro, Durex, eos, Fatboy USA, Girl Skateboards, MCM, Montblanc, Mophie, quip, Salesforce, SAP, Starbucks, Telcel, Vespa, Vilebrequin a Wanderlust.
K dnešnímu dni do Globálního fondu (RED) vybralo více než 600 milionů dolarů na boj AIDS, tuberkulózou a malárií. (RED) rozděluje granty na boj proti HIV / AIDS v Ghaně, Keni, Lesothu, Rwandě, Jižní Africe, Svazijsku, Tanzanii a Zambii. 100 procent z těchto peněz jde do terénních služeb – (RED) si nenechává žádné částky na svůj chod a provoz. Granty (RED) již pomohly více než 140 milionům lidí s prevencí, léčbou, poradenstvím, testování a pečovatelskými službami.
Zdroj foto: Louis Vuitton
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024