Irina Shayk: hvězda kolekce pleteného zboží Intimissimi
Sponzorované odkazy
Žhavá a sexy s dokonalým tělem, kočičíma očima a divokou osobností, taková je ikona stylu Irina Shayk. Tato ruská supermodelka, která září elegancí i smyslností, se stala tváří nové kolekce pletených oděvů značky Intimissimi.
Neodolatelně elegantní kolekce rozehrává symfonii jemné příze v kombinaci s měkkými lehkými vlákny, která hladí pokožku.
Reklamní kampaň
Ta se nese v nadčasové, ale módní a trendy barevné paletě, inspirované přehlídkovými moly a žhavým trendem colourblockingu. Modely jsou k dispozici v klasických tónech bílé a černé, stejně jako v barvě velbloudí srsti, což je v historii pleteného oblečení této značky vůbec poprvé.
Nude a neutrální odstíny
Napříč kolekcí se objevují také tři nové „neutrální“ odstíny, které přímo rozsvěcují ultralehké topy s dlouhým rukávem a kulatým výstřihem, žebrované roláky, maxi vesty, volné kalhoty a šaty na tělo. Dobře se kombinují s jakýmkoli dalším oblečením: můžete si z nich vytvořit vlastní, osobitý a jedinečně vrstvený outfit.
Ve znamení úpletu a kašmíru
Nová sezóna bude ve znamení utralehkého úpletu a kašmíru: úplet je lehounký skoro jako pavučina a vyrobený jen z těch nejkvalitnějších přízí. Je skutečně jako peříčko a ve spojení se střihem na tělo představuje mistrovskou lekci v tom, jak působit svůdně a zároveň elegantně. Horkou novinkou v této kolekci jsou měkké oversized svetry s kulatým výstřihem a topy s rozepínáním na knoflíčky u krku pro svěží vzhled, který je vždy in.
Luxusní příze
Vyrobená je z vlny & hedvábí – poprvé představená v široce žebrované verzi na extra dlouhých kardiganech – je předurčena k tomu, aby se stala hitem. A nyní Intimissimi přichází s dalším „geniálním“ nápadem: jemně žebrovaným úpletem protkaným lesklým lurexovým vláknem.
Chiara Ferragni a Irina Shayk
Reklamní kampaň, která představuje novou kolekci pletenin Intimissimi prostřednictvím neodolatelných záběrů Iriny Shayk, poběží na celém světě. Hlavní kampaň podpoří rozsáhlá kampaň digitální, v níž zazáří italská internetová hvězda a módní influencerka Chiara Ferragni. Svým hravým a spontánním přístupem a svěží přímočarou osobností – i svými neverbálními gesty – Chiara dokonale ztvárňuje atmosféru celé kolekce.
Krátká 15vteřinová videa, 6vteřinové klipy a smyčky z aplikace Boomerang jsou dokonalými nástroji pro efektivní kampaň na sociálních sítích. Ale to není všechno: kampaň obsahuje spoustu speciálního a atraktivního nového obsahu, a ideálně kombinuje tištěná a digitální média.
Zdroj foto: Intimissimi
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024