Lindex spouští prodej na platformě Zalando
Sponzorované odkazy
Lindex pokračuje v digitální expanzi a spouští prodej na platformě Zalando. Švédskou módní značku a přední evropskou online platformu pro módu a životní styl spojují společné základní principy – silné zaměření na zákazníky a vysoké cíle v oblasti udržitelnosti.
„Ze zahájení prodeje přes Zalando máme velkou radost, protože se jedná o platformu, která je silně orientována na zákazníky a stále více se zaměřuje na udržitelnost. Ve společnosti Lindex je pro nás zákazník vším. Těšíme se, že se setkáme se stávajícími, ale i novými zákazníky a nabídneme jim skvělé produkty značky Lindex,“ vysvětluje Sophie Ready, vedoucí pro elektronický obchod třetích stran ve společnosti Lindex.
Od léta 2020
Od začátku letošního léta budou na platformě Zalando k dostání produkty z celého sortimentu značky Lindex – dámské oblečení, dětské oblečení i spodní prádlo. Jedním z hlavních cílů společnosti Lindex je posílit svou pozici významné globální módní značky a toto nové partnerství pro ni představuje pokračující digitální expanzi.
Online platforma Zalando
S více než 29 miliony zákazníků v 17 zemích je Zalando přední evropskou platformou v oblasti módy a životního stylu. Tato společnost nedávno zveřejnila svou novou strategii pro větší udržitelnost a má za cíl stát se udržitelnou módní platformou s pozitivním vlivem na lidi i planetu.
„*Z našeho nového partnerství se společností Lindex jsme nadšení. Lindex je populární značka dámského a dětského oblečení se zásadním zaměřením na diverzitu a udržitelnost. Velmi dobře tak doplňuje rostoucí poptávku po skandinávské módě, kterou na naší platformě pozorujeme, ale i naše zesílené úsilí v rámci udržitelnosti. Lindex je proto úžasným rozšířením naší nabídky. Posouvá nás o krok blíže k tomu, abychom se stali odrazovým můstkem módy a životního stylu po celé Evropě,“* dodává Kenneth Melchior ředitel pro Severní Evropu ve společnosti Zalando.
Lindex
Lindex je jedním z předních evropských módních řetězců a provozuje cca 460 obchodů v 18 zemích. Obchodním konceptem firmy Lindex je nabízet inspirativní a dostupnou módu ženám, které se o ni zajímají. Sortiment firmy sestává z několika různých konceptů dámské módy, dětské módy, spodního prádla a kosmetiky. Padesát procent produktů firmy je vyrobeno z obnovitelných zdrojů a Lindex se zavázal, že do roku 2020 to bude plných 80 %. Lindex je plně vlastněn dceřinou společností Stockmann plc.
Více informací se dozvíte na Lindex.cz.
Zdroj foto: Lindex
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024