Rok poté: Karl Lagerfeld
Sponzorované odkazy
Přesně před rokem, tedy 18. února 2019, zesnul jeden z nejvýraznějších módních návrhářů století. Karl Veliký, módní car, císař Karl… muž, který už v dětství věděl, co od života chce. Lagerfeldovo jméno je dnes synonymem stylu a neotřelého vkusu.
O ikonické kousky značky nesoucí jeho jméno ale zájem po jeho smrti neustále roste. Potvrzují to i data z prodejen. Příkladem může být ta z pražského outletového centra Fashion Arena Prague Outlet, zde za poslední rok zaznamenali o 60 % vyšší obrat a o 30 % vyšší návštěvnost.
Jak to celé začalo
„Jednoho dne se staneš slavným na celém světě,“ řekl si tehdy šestiletý syn majitele hamburské fabriky na kondenzované mléko Karl Lagerfeld. A jak si usmyslel, tak se taky stalo. Ostatně, tvrdě na tom pracoval celý svůj život. Pokud byste chtěli najít pracovitějšího a houževnatějšího člověka ze světa módy a designu, hledali byste velice dlouho. Karl Lagerfeld byl vyhlášený dříč, perfekcionista a buřič.
Byl inspirativním člověkem plným nekonvenčních názorů, kontroverze a rebelství. Jeho osobnost se odrážela v tvorbě. Nikdy se neřídil stanovenými pravidly, určoval si je sám, což z něj udělalo návrhářského génia. Současně ale mnohdy až slepě stavěl módu a oblékání na první místo žebříčku lidských potřeb.
Diskutabilní jsou jeho vyjádření o lidech, kteří jsou obézní nebo nosí tepláky. Své přesvědčení, životní postoje a naturel Karl Lagerfeld propojoval v oblečení, které má styl, nadčasovost a podtrhává estetické linie ženského těla. Je obrazem velikána, který se i přes nejrůznější nástrahy dokázal dostat na vrchol.
Legenda stále žije… a prodává
Ve své kariéře spolupracoval například se značkami jako Chanel, Chloé, Valentino či Fendi, velkou pozornost získala samozřejmě i jeho vlastní značka, kterou založil už v roce 1984. O originální oděvy se už tehdy okamžitě strhla mela a touha mít v šatníku Lagerfelda přetrvává dodnes. Ačkoliv návrhář vloni 18. února podlehl zákeřné nemoci, jeho jméno funguje dál. A výborně.
Popularita značky v posledních letech stále rostla, po jeho úmrtí však dokonce bleskově. „Od smrti Karla Lagerfelda se zásadně zvýšila nejen návštěvnost, ale i prodeje. Největší zájem pozorujeme o ikonické kousky. Například kabelky nebo čepice s oušky, výrazně obrandované oblečení a originální doplňky s kultovním vyobrazením obličeje návrháře,“ upřesňuje Lucie Míčová, store manager obchodu Karl Lagerfeld z Fashion Arena Prague Outlet.
Ať už jste milovnice módy, nebo jen chcete svou skříň obohatit o nadčasové kousky, u značky Karl Lagerfeld najdete přesně to, co hledáte. Unikátní, leckdy extravagantní kousky by neměly chybět v šatníku žádné moderní ženy.
„Nabídka je opravdu pestrá, takže si u nás vyberou ženy všech věkových kategorií. Mimo exkluzivní módy určitě ocení také široký výběr nejrůznějších doplňků zahrnující kabelky, obuv, peněženky, opasky, klobouky nebo šátky,“ doplňuje Míčová.
Módní inspirace značky Karl Lagerfeld
- Bunda Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 21 999 Kč, outletová cena 10 999 Kč
- Kalhoty Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 9 399 Kč, outletová cena 4 699 Kč
- Overal Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 12 799 Kč, outletová cena 6 399 Kč
- Šaty Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 11 599 Kč, outletová cena 5 799 Kč
- Kabelka Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 9 399 Kč, outletová cena 4 699 Kč
- Sandály na podpatku Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 5 999 Kč, outletová cena 2 999 Kč
- Sako Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 13 599 Kč, outletová cena 6 799 Kč
- Sukně Karl Lagerfeld, Fashion Arena Prague Outlet, původní cena 7 199 Kč, outletová cena 3 599 Kč
Zdroj foto: Fapo
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024