Louis Vuitton: kolekce LV Volt
Sponzorované odkazy
Nová kolekce šperků LV Volt od umělecké ředitelky kolekcí hodinek a šperků značky Louis Vuitton, Francescy Amfitheatrof, akcentuje dvě velká písmena L a V. Ikonické iniciály jsou metaforou.
A to metaforou pohybu, alegorie setrvačnosti, definice esenciálnosti a symbol rychlosti. Spolu tvoří architektonický návrh, jehož hlavní linie se stávají stavebními bloky univerzálního jazyka, jehož mocná geometrie přesahuje hranice a pohlaví.
První kapitola
V první „kapitole" této kolekce jsou ikonická písmena L a V představena v jejich čisté formě. Linie se protínají prostorem a uvnitř vytvářejí úhly, ve kterém se rozehrává hra třpytivých odlesků zlata a diamantů. Dvě velká písmena se potkávají, rozcházejí, komunikují, kontrastují, prolínají se a navzájem se doplňují. Ožívá scéna symbolů zkoumajících světlo, prostor a rytmus prostřednictvím nečekaných a neuchopitelných zdrojů.
Co znamenají v kolekci písmena L a V?
- L jako legenda, V jako vibrace
- L jako luminiscence, V jako vize
- L jako Louis, V jako Vuitton
Druhá kapitola
Rytmus se v druhé kapitole zvyšuje a kolekce nabírá na komplexnosti. L a V se stávají články řetězce nesčetných textur, objemů, povrchových úprav a rozměrů. Iniciály L a V se zhmotňují v celé sady šperků, objevují se jako hranoly či tubulární struktury. Kolekce vrcholí únikem z abstrakce, kdy se dvě písmena proměňují v drápy, kterými lze ozdobit prsty nebo šátek jako svého druhu výšivku v pohybu.
Řemeslné umění
Na každém šperku je patrný řemeslný um typický pro značku Louis Vuitton – styl, který dává přednost konverzaci přesných, čistých linií a měkkých, hladkých siluet. Nad touto geometrickou silou leitmotivu se výrazné litery zhmotňují do svého druhu manifestu. Kolekce šperků LV Volt, která je určena ženám i mužům, čerpá z tradice značky i elegantní abstraktní umělecké a vlně energie, pulzuje v jejím rytmu, graduje a kulminuje v originální formě.
Kampaň LV Volt
Louis Vuitton představuje kampaň na novou kolekci LV Volt. Hvězdami kampaně jsou Alicia Vikander, Hugo Marchand, Sharon Alexie a XiaoXing Mao. Fotografie kampaně má na svědomí Jean-Baptiste Mondino a syling kampaně Carine Roitfeld. Hvězdami kampaně jsou čtyři talentované osobnosti: Alicia Vikander, Oscarová herečka a ambasadorka značky Louis Vuitton, Hugo Marchand, danseur étoile, primo ballerino baletu Pařížské opery, Sharon Alexie, malířka a umělkyně, a XiaoXing Mao, modelka čínského původu.
Kampaň zachycená objektivem fotografa Jeana-Baptista Mondina je odvážnou metaforou dynamické kolekce LV Volt, která hýří rytmem, pohybem a energií. Její autorkou je umělecká ředitelka kolekcí šperků a hodinek Louis Vuitton Francesca Amfitheatrof, která ji koncipovala jako unisex. Třicet šest kousků, které záměrně mlží hranice mezi pohlavími, jsou oslavou dvou písmen – L a V – která tvoří kultovní iniciály architektonického designového jazyka kolekce LV Volt.
Kampaň se objeví na stránkách světových magazínů v září 2020.
Zdroj foto: Louis Vuitton
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024