Louis Vuitton a jeho Nebe na zemi
Sponzorované odkazy
Značka Louis Vuitton v těchto dnech uvádí kampaň na pánskou kolekci Louis Vuitton podzim/zima 2020 od Tima Walkera s názvem „Černá imaginace“.
Co je černá imaginace? Transformativní proces znovuobjevování a subverze dědičných, často do podvědomí zakořeněných očekávání vázaných na černou identitu prostřednictvím historie vytváří motivující „černé" povědomí pro současnou a budoucí dobu.
Utopie Nebe na zemi
Rámec kampaně na pánskou kolekci Louis Vuitton podzim/zima 2020 tvoří utopická myšlenka „Nebe na Zemi". Autorem snímků kampaně je Tim Walker, který ve svém typickém surrealistickém stylu rozšiřuje imaginativní prostor kolekce metaforickým jazykem mraků.
Virgil Abloh, umělecký ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton, pokračuje v exploraci chlapectví a schopnosti vnímat svět očima nedotčeného dítěte – používá mraky jako symbol svobody, jednoty a klidu. Mraky jsou nespoutané – neznají omezení území a majetku; jsou to snová tělesa plovoucí po obloze, kde je můžeme pozorovat všichni, bez rozdílu hranic a přesvědčení.
Kolekce Nebe na zemi
Název kolekce podzim-zima 2020, „Nebe na Zemi" reflektuje na základní hodnoty, které Virgil Abloh vštípil do své tvorby pro značku Louis Vuitton: svět snů, který překonává předsudky s cílem inspirovat inkluzivitu a jednotu v rozmanitosti. Ústřední filosofií je „černá imaginace", která se projevuje neustálým předváděním černých osobností a motivů módě, luxusu i mimo něj.
Kampaň, která vznikla v londýnském studiu, zapůjčila svoji platformu mladým kreativním talentům z různých oblastí. Na snímcích se představí osobnosti jako britský herec Michael Ward a ghanský model Ottawa Kwami. Kolekce analyzuje antropologii obleku a přeprogramovává tradiční oděvní kódů.
Virgil Abloh zkoumá celoživotní vztah mezi jinochem a mladým mužem na straně jedné, a formálním pánským stylem – košilemi a obleky – na straně druhé. Materiálové a tvarové cvičení ve svobodě, prezentované v rámci konvencí krejčovského řemesla. Dolů se zužující střih, tento tradiční symbol konvenčnosti, obchodu a úspěchu, opouští korporátní pohodlnou zónu. Kroutí se a otáčí se, stylové kódy starého světa jsou neutralizovány, znovu přivlastněny a přimykají se k progresivní joie de vivre.
Zdroj foto: Tim Walker pro Louis Vuitton
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024