Levis: šetrnost je cool
Sponzorované odkazy
Levis odstartoval kampaň BUY BETTER, WEAR LONGER za udržitelnost módy a oděvního průmyslu a sám se snaží jít příkladem. Se sloganem „Nakupuj lépe, nos déle“ chce inspirovat zákazníky ke změně nákupních zvyků a oděvní firmy k využívání nových ekologičtějších materiálů i technologií.
Výroba a spotřeba oblečení dosáhla neudržitelné úrovně – mezi lety 2000 a 2020 se zdvojnásobila. Máme v šatníku víc věcí, které nosíme méně a pak je rychle vyhodíme – vydrží nám o polovinu kratší dobu než před 15 lety.
Emma Chamberlain
Přizval skupinu inspirujících changemakerů
- Emma Chamberlain je vůdčí hlas své generace, milovnice módy, která dává přednost šetrnosti, secondhandu a přetváření starého v nové.
- Jaden Smith, dlouholetý partner značky se stejným smýšlením, se zajímá o vodu a zvyšuje povědomí o omezených zdrojích naší planety.
Jaden Smith
- Anglický fotbalista Marcus Rashford MBE je filantrop a tvrdý obhájce mládeže z chudých komunit.
Marcus Rashford
- 20letá indonéská podnikatelka a aktivistka Melati Wijsen vedla v roce 2019 úspěšnou kampaň za zákaz plastových tašek na Bali a nyní se věnuje postavení mládeže.
Melati Wijsen
- Xiye Bastida z mexického San Pedro Tultepec pochází města postiženého suchem i povodněmi, proto bojuje za lepší budoucnost planety.
Xiye Bastida
- Americký domorodý environmentální aktivista a hip-hopový umělec Xiuhtezcatl zase propojuje hudbu s environmentální spravedlností.
Xiuhtezcatl
Odpovědnost
Levi’s® si uvědomuje svoji odpovědnost a sám prosazuje ambiciózní
opatření v oblasti klimatu a úspory vody. Investuje do materiálů jako
bavlnizované konopí nebo organická bavlna i technologií, například 76 %
všech produktů Levi Strauss & Co. a 70 % všech džínů a džísek
Levi's® se dnes vyrábí s využitím technologie Water „Cítíte ten rozdíl, když máte na sobě džíny, které s vámi
už něco prožily, nebo najdete stylový kousek z druhé ruky? Denim Levi's®
se dá nosit po generace, déle si drží svoji hodnotu, jak fyzickou, tak
emocionální,“ říká Paul Dillinger, viceprezident pro inovace
produktů. „Klimatická krize je největší hrozbou, které čelíme, ale také
největší příležitostí, jak něco změnit,“ říká Xiye
Bastida. „Svět, ve kterém žijeme, nás vybízí k neustálému nakupování.
Dostává nás to do špatného cyklu. Jsem rád, že Levi’s® mění toto
poselství a prosazuje, že šetrnost je cool. Některé z mých oblíbených
džínů jsou z druhé ruky,” uvádí Jaden Smith. Tak
se přidejte! Zdroj foto: Levis
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024