Puma chrání lesy a pralesy s ekologickou organizací Canopy
Sponzorované odkazy
Značka Puma e zavázala, že bude chránit pralesy a lesy po celém světě, a to šetrným získáváním papíru, lepenky a viskózy prostřednictvím nového partnerství s neziskovou ekologickou organizací Canopy.
Cílem značky Puma je do roku 2022 využívat pro veškeré své lepenkové a papírové obaly materiály výhradně recyklované nebo certifikované zdroje a zajistit tak, že nepocházejí z nepostradatelných lesů naší planety.
Hot Button Report
Viskóza využitá v produktech PUMA musí pocházet od špičkových výrobců vláken, kteří jsou pravidelně auditováni a poté hodnoceni společností Canopy v jejich Hot Button Reportu. Nákupem výhradně od dodavatelů s nejvyšším hodnocením od Canopy se PUMA vyhne riziku užívání materiálů pocházejících z pralesů a ohrožených lesů.
Pack4Good a CanopyStyle
V rámci partnerství se společností Canopy se Puma přihlásila také k iniciativám Pack4Good a CanopyStyle, jejichž cílem je posílení dodavatelských řetězců při záchraně lesů. Přinášejí také alternativní řešení v hlavních výrobních oblastech, jako jsou produkce viskózy a obalových materiálů.
Značka Puma se již dlouhodobě snaží posouvat svou výrobu zelenějším směrem. Další její aktivitou v rámci udržitelných závazků je, že do roku 2025 bude 9 z 10 produktů Puma napříč portfoliem vyrobeno z více udržitelných materiálů. V roce 2021 značka rovněž uvedla na trh několik nových udržitelných kolekcí.
Kolekce ReGen
Při tvorbě kolekce ReGen hledala cestu, jak znovu využít odpad. Obuv, oděvy a doplňky jsou vyrobeny z průmyslového odpadu vzniklého při výrobě produktů PUMA a z dalších recyklovaných materiálů. Kolekce Exhale, na jejímž vzniku se podílela i modelka Cara Delevingne, pak využívá recyklovaný polyester a kompenzuje uhlíkovou stopu.
Zdroj foto: Puma
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024