Kultovní edice FRANZ: tenisky, mikiny, trička
Sponzorované odkazy
Podstatné věci se nemění. V uplynulých 18 měsících jsme si připomněli, že je potřeba se radovat ze života i z maličkostí, a v náročných situacích o to více. V současné neobvyklé situaci se prémiový obchodník s obuví HUMANIC rozhodl pro novou identitu své značky.
O FRANZOVI jsme již psali zde a jako nová identita značky, se Franz již zabydlel v českých prodejnách a nyní je nejvyšší čas odhalit také kultovní edici, kterou přináší.
FRANZ Retro Edition
Najdete v ní trička, mikiny, ponožky a další milé doplňky. Trvale udržitelné tenisky Tommy Hilfiger a další kousky z kolekce FRANZ Retro Edition, jsou dostupné online a na vybraných prodejnách HUMANIC: Westfield Chodov, Metropole Zličín, OC Nový Smíchov a Olympia Brno.
Ikona Franze = odvaha do současnosti i budoucnosti
Při hledání inspirace pro nové vizuály našel kreativní tým HUMANICu předlohu v archivech. V 70. letech minulého století přišel totiž HUMANIC s opravdu originální komunikací, která nebyla klasickou reklamou, nýbrž uměním ve veřejném prostoru. S HUMANICem tehdy spolupracovali významní umělci, kteří suplovali kreativní agenturu, a to více než 25 let. Zrodila se mimo jiné barevná ikona ve tvaru chodidla a ruky s prsty zvednutými do „V“ – FRANZ.
FRANZ = pět písmen
Pět písmen jako pět hlavních principů, které v budoucnu ještě více přiblíží naši značku zákazníkům. „Naše vize je jednoduchá. Přinášíme radost do života lidí a ze všedních dnů děláme nevšední. Jak? Na našich 198 prodejen ve všech zemích zavítá v průměru 4,5 mil. zákazníků měsíčně. Tato důvěra je zároveň velkým závazkem. Záleží nám na tom, aby měl zákazník radost z nákupu, při kterém je důležitý samozřejmě také mezilidský kontakt. Jako alternativu k anonymnímu nakupování na internetu nabízíme zákazníkům zcela vědomě síť prodejen, které jsou jakýmsi módním butikem v jejich blízkosti. V nich zákazníci najdou nejnovější módní trendy, inspiraci a atmosféru, a to díky kreativním kooperacím s významnými partnery a široké nabídce sortimentu. Vše, co v HUMANICu děláme, děláme kvůli spokojenému úsměvu zákazníků, kteří u nás nakoupí a kteří nám důvěřují,“ vysvětluje blíže člen představenstva Humanic Michael Rumerstorfer.
Nová identita s vlastní kolekcí bot, oblečení a doplňků
Novou identitu značky HUMANIC naplno pocítíte od 23. září 2021. „Chceme, aby naše nadšení bylo ještě bezprostřednější, a chceme jej překlopit do kvality zážitku – prostřednictvím atmosféry na prodejnách a ve všech našich komunikačních kanálech“, prozrazuje Michael Rumerstorfer. Výhradně pro tento účel jsme vytvořili speciální edici tenisek FRANZ, kolekci doplňků TRIBUTE TO FRANZ, nové spoty a zajímavé slogany na našich vizuálech i na prodejnách.
„Rebranding je zároveň přípravou na naše velké 150leté jubileum, které oslavíme příští rok, a pozvánkou pro všechny módní nadšence, aby se k nám přišli podívat. Máme atraktivní nabídku, díky které bude váš módní život zajímavější. A máme toho ještě hodně v plánu,“ říká závěrem Michael Rumerstorfer, člen představenstva společnosti HUMANIC.
Pusťte Franze i do svého šatníku i vy! A pokud tápete, čím si udělat radost, zeptejte se Franze! Franz ví, co je IN, Franz poradí, Franz vás nenechá na pochybách. Zeptejte se přímo Humanicu Franze!
Zdroj foto a info: Humanic
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024