Phard – mladý módní kůň z Itálie
Sponzorované odkazy
Značka Phard je teprve batoletem mezi proslulými italskými značkami, ale zdá se, že velmi rychle dospívá do konkurence schopného protivníka. Na mezinárodní trh plánuje vniknout ve velkém v roce 2009 a módní nadšenci se zajisté mají na co těšit.
Střípek z historie
Historie společnosti nesahá zpět ani o deset let. Mladá módní značka se zrodila v roce 1993 v Itálii a o sedm let později se z ní stala velká společnost (v současné době mají asi 400 zaměstnanců). První internacionalizace proběhla v roce 2005, otevřením prodejen v Berlíně, Paříži a Barceloně. Do dalších let má Phard v plánu 72 prodejen v Itálii a zahraničí.
Buďte Phard v práci i na procházce
Cílově se Phard zaměřuje na mladší populaci ve věku 20 – 35 let, která má v oblibě ležérní styl a denim. Přesto se jedná o oblečení s jednoduchými, klasickými střihy, přizpůsobené módním trendům jen v nepatrných detailech. Kalhoty, ať už sportovní či elegantní, přesně kopírují postavu a množství jejich výběru dává možnost volby vlastního stylu doslova na míru. Minisukně, sportovní tílka, halenky s odhalujícím výstřihem, košile z jemných materiálů, to vše je Phard- značka, která se nemusí jen předvádět na molech, ale dá se doopravdy nosit. Potřebujete být na rande maximálně přitažlivá nebo vypadat nenuceně pohodově? Musíte nosit do práce kostýmky a elegantní oblečení, ale chcete se zároveň cítit pohodlně? Nebo jen vyrážíte do města na nákupy, ale užaslý pohled mužů a závistivý pohled žen by vás neurazil? Phard vám umožní lehce dosáhnout té správné kombinace.
Phard kolekce 2009
Nová kolekce přináší směs všech módních chutí pro dokonalou krásu ženy. Nabízí možnost jak jednoduše, ale přesto nápaditě a sexy upoutávat pozornost mužů v roce 2009. Kolekce se nese vduchu mužského stylu – společenských kalhot a zastrčených košilí. Vše přizpůsobeno ženským křivkám a jemnosti něžného pohlaví. Voleny jsou tmavší odstíny barev jako je černá a šedá občas doplněny o svršek výraznější barvy. Opomenuty nejsou ani jeany a šaty. Kalhoty jsou převážně vedeny do zúžených nohavic, ale pár vyjímek předznamenává návrat volných plandavých nohavic.
Ovšem značka se nespecializuje jen na elegantní, decentní, romantický styl protkaný materiály jako je hedvábí či šifon. V regálech prodejen Phard objevíte i sportovní městský styl nebo kožené oděvy pro drsnější povahy. Velký úspěch se očekává od nových jeansů nazvaných BURANI jeans.
Zdroj: www.phard.it, www.denaro.it
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024