Triumph u zrodu spodního prádla / spodní prádlo Triumph

Triumph u zrodu spodního prádla / spodní prádlo Triumph

21. července 2008, Triumph, Triumph International, spodní prádlo triumph, triumph.cz, triumph.com

Nádherné, luxusní, trendy, kvalitní, pohodlné, prostě dokonalé. To jsou akjektiva, která charakterizují spodní prádlo německé značky Triumph, jež se přes sto let rozvíjela od klasické švábské manufaktury vyrábějící korsetové zboží až k nadnárodnímu podniku, který až do dnešní doby zůstal soukromý. Triumph produkuje spodní prádlo se všemi možnými variacemi a střihy, k tomu noční prádlo, prádlo pro mládež a oblečení pro domácnost, plavky a oblečení pro sport, a to vše jak pro muže, tak pro ženy. V současné době se Triumph může pyšnit obchody ve více jak 120 zemích světa, postavením, jež z firmy dělá jednoho z největších výrobců prádla na světě a ročním obratem 1,6 miliard amerických dolarů.

Když zakladatelé firmy, rodiny Spiesshofer & Braun, založili v roce 1886 v Heubachu podnik na spodní prádlo, činil kapitál firmy dva tisíce zlatých marek a měl šest zaměstnanců. Chudý nebyl jenom kapitál či počet zaměstnanců, ale i prostředí. Společně s pařížským návrhářem Charlesem Fredericem Worthemem (který, jako první muž měl snahu napomoci ženskému poprsí – vyztužením košíčků polštářky) zřídili svůj první společný podnik ve stodole.

Již od začátku používali moderní materiály a špičkovou technologii. Už v roce 1891 vydali patent na „průsvitné ošacení z látek, které byly vyrobeny z tkaného skelného vlákna Mica, celuloidu nebo z nerozpustné lakované želatiny propouštějící světlo“. Roku 1894 se podařilo, díky jejich výraznému smyslu pro obchod, provést jeden důležitý průlom: dodací smlouvu pro šněrovačku do puritánské Anglie.

V roce 1886 bylo označení “Inovace“ uvedeno jako vůdčí motiv firmy a v roce 1902 bylo označení “Triumph“ oficiálně uvedeno na zboží. V tom samém roce vymyslel Charlese de Bevise v Americe název pro podprsenku – “brassiére“.

Na počátku 20. století bylo spodní prádlo poněkud uvolněno, korzety se začaly posouvat směrem dolů a postupně se proměňovaly v podvazkový pás. Ženy, zejména Evropanky, které rády podléhaly módním trendům, (jako bylo třeba tango), zdůrazňovaly svoji osobnost díky ošacení a vystupování. Firma Triumph vzkvétala a novou generaci inspirovala mladistvou energií a elánem do obchodu.

Po čtyřiceti letech neustálého rozvoje byl v roce 1926 položen základní kámen pro mezinárodní růst. Firma založila ve švýcarském Curichu svoji první zahraniční pobočku. Dnes je zde finanční centrála celého podniku. Ve třicátých létech se firma Triumph stala v Evropě největším výrobcem prádla – dobrý důvod slavit 50. narozeniny fir­my.

S mezinárodním rozvojem firmy se změnil i název na Triumph International. Vzrůstající rozvoj podniku byl nezastavitelný. V časovém rozmezí mezi roky 1954 a 1959 se objevují na trhu materiály, jakými jsou Lycra®, (elastan od INVISTA), a právě elasticita materiálu má na svědomí revoluci snadného nošení. Díky tomu se začaly otevírat pobočky v Belgii, Velké Británii, Švédsku, Itálii, Finsku, Norsku, Dánsku, Rakousku a v Holandsku. Později se firma rozšířila do dalších evropských zemí a také na asijský trh. V Japonsku roste Triumph tak rychle, že patří brzy k jedněm ze tří největších výrobcům prádla. Postupem času Triumph International expandoval do Jižní Ameriky, Austrálie, Indonésie i Jižní Afriky.

Posledním trendem společnosti Triumph je snaha o to, aby produkty odpovídaly požadavkům zákaznic, ale také aby vyhovovaly ze strany ekologie, např. biologický rozklad a recyklace.

Kolekce spodního prádla pro léto 2008 je plná nádherných a kvalitních materiálů, dokonalých a rafinovaných střihů, romantických krajek a mašliček a svěžích barev. Je inspirována těmi nejnovějšími módními trendy, proto nesmí jejich „kousky" chybět ani ve vašem šatníku. Spodní prádlo Triumph zvýší sebevědomí všem ženám.

zdroje: http://www.triumph.com/cz/, http://www.miss-triumph.com/, www.mapaobchodu.cz

Tip: Plavky Triumph

Autorem článku je Tris. Článek najdete v kategorii spodní prádlo.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu