Dana Morávková představila podzimní kolekci 1.2.3.
Sponzorované odkazy
Známá herečka Dana Morávková představila trendy pro nastávající podzim a zimu v podání francouzské značky Un 1 Deux 2 Trois 3, jejíž je tváří. Komorní prezentace se uskutečnila v pražském butiku ve Vodičkově ulici. K vidění byly elegantní, klasické a současně mladistvě originální modely.
Celá kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského „chic“ stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými, zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.
Oblečení pro tuto sezónu čerpá z principů proslulé „pařížské krejčoviny“, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Jak se na prvotřídní francouzskou značku sluší, inspirací návrhářům byly vždy okouzlující Pařížanky na svých procházkách bulváry i uličkami. Výsledkem jsou hravé a zábavné, především však dokonale sladěné a padnoucí, kombinace strukturovaných kabátků s rozevlátými sukněmi, tvídů s potištěnými halenkami a plášťů empírového střihu s „malými večerními“.
V modelech aktuální kolekce 1.2.3. se podoba ženy během toulek – ať už Paříží či kterýmkoliv jiným městem, mění podle nálady a příležitosti.
Jednou ji potkáme jako „šelmu“ v botanické zahradě v šatech s leopardím vzorem, jindy v Lucemburských zahradách jako múzu umělců v pop outfitu a vzápětí se v Saint Germain promění v intelektuálku v ultraženském kostýmu inspirovaném 40. léty. Šaty září v zahradách Bagatelle, volné, vzdušné a lehké jako záchvěv úsměvu. V Les Tuileries naopak zvítězí kostým v duchu Rue Cambon. Sako v barvě camel s velkorysým límcem nebo pohodlný kabátek si oblékne na náměstí Des Battignolles. Den končí a Pařížanka zvolí rafinované šaty a elegantní plášť. Celkový dokonalý dojem pak ještě umocní geometrická pestrobarevná bižuterie a boty na klínu nebo saténové střevíčky na vysokém podpatku.
Módní značku 1.2.3. si s radostí zvykly oblékat především moderní, aktivní ženy. Nabízí totiž přesně to, co si žádá jejich životní styl – noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem.
Imageovou kampaň francouzské značky 1.2.3. pro nastávající sezónu nafotila Dana Morávková se známou módní fotografkou Lucií Robinson. Herečku líčil Filip Novák, Resident Trainer značky MAC, o vlasový styling se postarala Jana Burdová, držitelka ocenění Kadeřník roku 2008 v soutěži Czech and Slovak Schwarzkopf Hairdressing Awards.
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024