Čím překvapit na jaře? - Dámské parfémy jaro 2011

Čím překvapit na jaře? - Dámské parfémy jaro 2011

3. března 2011, J'adore, Dior, kořeněné vůně, Bruno Banani Women, Bruno Banani Made For Women, Bruno Banani, DKNY Delicious Night, DKNY Red Delicious, Donna Karan, Be Delicious Fresh Bossom, Be Delicious, DKNY, Simply Because, Slip Into..., jarní vůně, parfémy, jaro 2011, dámské parfémy, Avon

Sponzorované odkazy

Všichni už se rozhodně těšíme na příchod jara a teplého počasí. Na období, kdy začínají kvést jarní květiny a ovocné stromy a ve vzduchu se prolínají kouzelné vůně. Jestliže se už nemůžete dočkat, pořiďte si parfém, jehož základem jsou právě vůně jarního kvítí. Představíme dámské vůně pro jaro 2011, a to jak novinky, které si pro vás na jarní sezónu připravily světoznámé značky, tak i vůně, které se k vám na jaro budou hodit nejlépe.

Téměř každý parfém se skládá ze tří částí. Toto rozdělení je podle toho, jak se vůně uvolňuje. Vedoucí částí je hlava, což jsou první tóny vůně, které po aplikaci ucítíte. Hlava utváří váš první dojem na parfém. Doba trvání je pouhých pár sekund až patnáct minut. Druhou částí je srdce. To jsou tóny, které začínáte cítit po tom, co odezní hlava. Doba trvání jsou dvě až tři hodiny. A poslední je základ, který prchá velmi pozvolna. Doba, po kterou parfém trvá, je velmi různá. Většinou jsou to tři až čtyři hodiny, ale kvalitní parfémy působí až desítky hodin.

BRUNO BANANI Made For Women

Bruno Banani Made For Women je první toaletní voda, kterou si představíme. Je to jedna z nejnovějších vůní tohoto roku. Jestliže se tedy rozhodnete právě pro ni, budete moci být jednou z mála jejích majitelek. Tato vůně je představována, jako vtipná, drzá, okouzlující a sexy. Proto se také hodí spíše pro mladé ženy, které jsou tak trochu rozpustilé. Značka Bruno Banani ani u této vůně nezapomněla na to zvýraznit její design. Dá se říci, že Banani moc nepřekvapil. Lahvička vůně je postavená šikmo a podobá se šikmé věži v Pise. Stejně tak tomu ale bylo i u předešlých pánských a dámských vůní Bruno Banani, jako byly Bruno Banani Woman, Bruno Banani Man, Bruno Banani Magic Woman, Bruno Banani Made For Man, a mnoho dalších. Obal vůně ale není zas tak důležitý, jako její vnitřek.
Hlavou této vůně je směs ostružiny a zeleného čaje. Srdcem celého parfému je broskev, růžové plody, květinově-pudrové a sluneční tóny. A základem jsou vodní tóny, ambra a sladká malina. Ceny okouzlující vůně Bruno Banani Made for Women v lahvičce 60 ml se pohybují v rozmezí pozitivních 600–900,–Kč. Zdá-li se vám objem lahvičky pro vás příliš velký či malý, nezoufejte! Tato vůně se též prodává v lahvičkách o objemu 20 ml, 40 ml a 70 ml.

DKNY Be Delicious

Značka DKNY neboli Donna Karan New York je jedničkou ve výrobě mladistvé módy a půvabných hodinek. V čem je ale naprostou špičkou, jsou parfémy. Všechny jsou dělané ve stylu velkoměstského života New Yorku. Tedy pro ženy, které jsou neustále v jednom kole, ale chtějí být přitom svěží. Jednou takovou vůní je DKNY Be Delicious. Je to relativně nová vůně, která se svým složením nejvíce hodí do období zralého jara. Hlava se skládá z grapefruitu, neobvyklé okurky a magnólie. Srdce tluče jarními tóny konvalinky, fialky, tuberózy, jablka a vášnivé růže. V posledním základu nás mohou překvapit dřevité tóny a bílá ambra. Design této vůně je stejný, jako u jejích předchůdců z řady Be Delicious, připomíná jablko, které udává hlavní tón v srdci parfému. Ale vraťme se k řadě značky DKNY Be Delicious. V této řadě se nachází mnoho parfémů, které se vůní dost liší, i když jsou na první pohled skoro stejné. Jedním z parfémů této řady je DKNY Be Delicious Fresh Bossom, který má jemnou vůni a připomíná příchod prvních jarních dnů. Opakem je DKNY Red Delicious, jejíž vůně je provokativní a hřejivé tóny se hodí více na léto než jaro. A jako poslední dámský parfém z řady je tu DKNY Delicious Night, který je spíše pro ženy žijící energický noční život. Napoví vám už i design obalu a lahvičky této vůně, který je celý černý v kombinaci se škádlivou růžovou. Ceny všech vůní z řady Be Delicious se pohybují v rozmezí ne až tak příznivých 1 200–1 700,–Kč.

Parfémy Avon

Nejnovějšími parfémy od kosmetické značky Avon určené pro jaro 2011 jsou Slip into… a Simply Because. Obě vůně jsou si neskutečně podobné, ale přitom jsou tak rozdílné. Toaletní voda Slip into… se hodí spíše pro zralé ženy, které ocení její decentnost. Hlavou této vůně jsou šťavnaté ostružiny, frézie a lístky jarní fialky. Srdcem vůně provoňuje fialka, růžové dřevo a orchidej. Základem je kašmeran, kosatec a ambra. Všechny tyto květinové tóny vám zvýrazní příjemné období svěžího jara. Avon představil tuto vůni s objemem lahvičky 50 ml za zavádějící „baťovskou“ cenu 499,–Kč. K této vůni též získáte zdarma dárek, kterým je okouzlující postříbřený náhrdelník. Toaletní voda Simply Because je roztomilá vůně pro mladé ženy. Nejprve bych vám ráda představila její design, který je velice rozkošný a na první pohled vás nepochybně zaujme. Lahvička má klasický široký válcovitý tvar. Vyznačuje se jarní růžovou barvou a je zdobená růžovými květy. Horní složkou parfému jsou šťavnaté liči, bergamot a červené jablko. V srdci voní jarem růžová pivoňka, jasmín a třešňový květ. A pevným základem je mošus, vanilka a světlé dřeviny. Zkrátka okouzlující! Simply Because se prodává za stejnou zavádějící cenu, jako její soupeřka Slip into…, což je sympatických 499,–Kč.

Dámské parfémy jaro 2011 jsou svěží, romantické, smyslné přesně tak, jak si to toto období žádá.

Zdroje: www.krasa.cz www.parfemy.cz www.polyvore.com, Hemera / Thinkstock

Autorem článku je Hedvika F.. Článek najdete v kategorii kosmetika.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu