Specialita pro muže - Pánské parfémy jaro 2011
Sponzorované odkazy
Pánské parfémy se nesmí podceňovat a ani se na nich nesmí šetřit a to zvlášť v období jara! Ženy velice přitahují charizmatické pánské parfémy a všichni určitě víte, jak je to s láskou v jarním období. Ženy se na vás budou lepit, jako mouchy na med. Stačí jen vybrat ten správný parfém. Ženám se člověk nikdy nezavděčí, a proto vybírejte velice pečlivě, nebo si nechte od znalých žen poradit.
Velice důležité jsou tři složky, ze kterých se většina parfémů skládá. Toto rozdělení je podle toho, jak se vůně uvolňuje. Čtěte pozorně, jelikož parfém vnímá opačné pohlaví trochu jinak. Horní složkou je hlava, ze které ucítíte první tóny po tom, co na sebe parfém aplikujete. Hlava vlastně utváří první dojem na parfém. Ale znáte to, že na první dojem se nemá nikdy dát, a proto spíše zbystřete u druhé složky, kterou je srdce. Jak už vám název třetí složky napovídá, ze srdce ucítíte tóny vůně po té, co odezní hlava. Lidsky řečeno je to ten důležitý druhý dojem, který trvá o něco déle než první a velice na něm záleží. Nejdůležitější je ale ovšem třetí složka, kterou je základ. Je to pravá tvář celé vůně. Podle ní poznáte, jak kvalitní parfém je. Tóny vůně základu totiž mohou působit jen velmi krátkou, ale také značně dlouhou dobu.
Jestliže jste při výběru parfému opatrní a ještě před koupí parfému si zajdete do drogerie a vůně si otestováváte na testerovací papírky a po nějakou dobu si je u sebe schováváte, máte vyhráno. Bez rozmyšlení si vyberte ten parfém, který na testerovacím papírku cítíte po dvaceti hodinách nejintenzivněji, protože to je důkaz kvality základu dané vůně.
BVLGARI Bvlgari Man
Značka Bvlgari se zprvu věnovala jen výrobě šperků a až později se začala zabývat i tvorbou luxusních šátků, brýlí, kabelek, hodinek a aktuálními parfémy, se kterými začala značka roku 1992. Když si pro srovnání vezmeme, že známé značky, jako je například Chanel, který uvedl svůj první parfém roku 1921, značka Davidoff, která uvedla svou první vůni roku 1984 nebo značka Lanvin, která přišla se svým prvním parfémem Mon Peche roku 1924, tak se značka Bvlgari vyšplhala za “pouhých“ 19 let na úplný vrcholek voňavého světa parfémů. Mnohé její parfémy byly dokonce ohodnoceny, jako nejlepší parfémy roku, tudíž zvítězila i nad značkami, které vyrábějí parfémy o více než sedmdesát let déle. Posledním parfémovým velvyslancem značky Bvlgari je skvělý Bvlgari Man. Tento parfém vás rozhodně zaujme na první pohled, jelikož už i jeho design je velice přitažlivý. Když ho ale začnete více prozkoumávat, zjistíte, že je to jeden z nejlepších parfémů značky Bvlgari vůbec. Vnitřek této vůně je totiž velmi důkladně propracovaný. Z hlavy jako první ucítíte lístky fialky, lotosový květ, hrušku a bergamot. Srdce celého parfému se skládá z vetiveru, cypriolu, bílých dřevin, santalového a kašmírového dřeva a osvědčené ambry. A nejdůležitějším základem provoní benzoin, fazole Tonka, pižmo a přesladký med. Jestliže jste schopni si spočítat všechny přísady v tomto parfému, zjistíte, že Bvlgari opravdu nešetřil. V málokteré vůni se setkáte s tolika ingrediencemi, jako v pánském Bvlgari Man od Bvlgari. Cena této toaletní vody může být pro mnohé trochu děsivá. Za 100 ml této vůně si šáhnete hluboko do kapsy pro 900–1 600,–Kč. Bvlgari Man se ale vyrábí i v menších lahvičkách o objemech 30 ml a 60 ml. Ovšem ceny parfému se u těchto menších objemů moc nesnížili. Když ale jednou přivoníte k tomuto skvostu, tak si myslím, že vysoká cena pro vás nebude překážkou.
GUCCI Guilty Pour Homme
Italskou jedničku v podobě značky Gucci si myslím, že není třeba představovat. Spíše prozkoumáme její novinku v pánských vůních, kterou je GUCCI Guilty Pour Homme. Tento parfém je speciálně vyroben, aby nalákal ženská srdce. Mezi všemi nejnovějšími pánskými parfémy na trhu je rozhodně GUCCI Guilty Pour Homme tím největším magnetem pro dámy. Není to jen vůně, která je zaručeně naláká, ale také design obalu a celé lahvičky parfému. Je nepopsatelně dokonalý. Láhev je vytvořená z chladného kovu a těžkého skla, což vytváří mužský a charizmatický dojem. Uprostřed lahvičku zdobí kovový znak Gucci, který nám umožňuje nahlédnout dovnitř a poodhalit voňavou tekutinu. Hlava nám nabízí okouzlující levanduli a kyselý citron. Na první dojem jsou to dvě skvěle zkombinované vůně. Když necháme parfém působit déle, pronikneme do srdce, které nám nabízí ještě lepší květ pomerančovníku. A hlavní základ se skládá ze skvělého cedrového dřeva a pačuli. Ženským společníkem této vůně je velice oblíbené ženské vydání Gucci Guilty. Dvojice těchto parfémů je velice smyslná. Lahvičky toaletní vody GUCCI Guilty Pour Homme se vyrábí ve čtyřech velikostech 30 ml, 50 ml, 75 ml a 90 ml. Parfém o objemu lahvičky 50 ml má funkci cestovního spreje, jehož rozměry jsou perfektní pro uskladnění. Gucci je poněkud známější značkou nežli Bvlgari, a proto si za lahvičku jejího parfému o objemu 75 ml zaplatíte 1 890–2 000,–Kč. Za krásu a italský luxus se hold platí.
Pánské parfémy AVON jaro 201
Na začátku tohoto roku představila celosvětově vedoucí společnost prodeje kosmetiky Avon své dva zástupce nových pánských parfémů, kterými jsou Erban Edge a Black Suede Leather. Jako první se podíváme na kloub charizmatické vůni Urban Edge. Tento parfém je Avonem představován, jako drsný, ale citlivý. Domnívám se, že je to jeho drsným zevnějškem (designem) a jemným vnitřkem (třemi složkami). Design této vůně je úplně jiný než to, co nám Avon vždy nabízí. U vůně Urban Edge vsadil na klasiku a vyšlo mu to. Lahvička je vyrobená ze silného skla v kombinaci s červeno-černým rozprašovačem. Toto spojení působí velice mužně. Ovšem vnitřek je zcela jiný. Navržený je tak, aby očaroval jemná ženská srdce. Hlavními složkami toaletní vody jsou lístky fialek, drcené bylinky a šalvěj muškátová. V srdci se skrývají květy jasmínu, pačuli a muškátový oříšek. A základem jsou tóny růže, kosatec a svůdná ambra. Vůně je velice rozmanitá. Když k parfému čicháte několikrát během jedné minuty, pokaždé vám voní trochu jinak. Avon nám Urban Edge představil za příznivou zavádějící cenu 399,–Kč. Vůně je dělaná pouze v lahvičce o objemu dostačujících 75 ml.
Urban Edge – Muži na něj žárlí, ženy po něm touží.
Druhým novým parfémem od Avonu je Black Suede Leather. Tato vůně je takovým dvojčetem velice oblíbeného pánského parfému též od Avonu Black Suede Touch, který je ale naprosto jiný. Jestliže Black Suede Leather porovnáme s jeho soupeřem Urban Edge a dvojčetem Black Suede Touch, je tím nejjemnějším z nich. I když má Urban Edge velice mírnou vůni, Black Suede Leather je ještě citlivější. To ale neznamená, že by byl méně kvalitní nebo nemužný. Z průzkumu prodeje těchto dvou parfémů se i Black Suede Leather umístil na místě před Urban Edge a zákazníci si ho velice vychvalují a hodnotí ho, jako 100%. Já jsem vlastníkem obou těchto parfémů a nemůžu posoudit, který je lepší, protože jsou oba strašně rozdílné. Horními složkami parfému Urban Edge je list kaktusu, divoká šalvěj a výtažky z kořene zázvoru. Srdce je ovšem mnohem drsnější a skládá se z květu tabáku, makadamového ořechu a kůže/dřeva. Základem provoňují zase jemné tóny ambry, kůže, vetiveru a cedrového dřeva. Urban Edge se též vyrábí jen v lahvičce 75 ml, ale smíte ho zakoupit i bez rozprašovače v lahvičce o objemu 50 ml. Cena klasického balení téhle toaletní vody se pohybuje v rozmezí 285–399,–Kč.
Zdroje: www.krasa.cz www.parfemy.cz Thinkstock
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024