Beyoncé a Nicole Scherzinger tvářemi C&A Brazil

Beyoncé a Nicole Scherzinger tvářemi C&A Brazil

6. srpna 2010, C&A, C&A Brazil, C&A oblečení, Beyoncé, Nicole Scherzinger

Sponzorované odkazy

Určite znáte značku C&A, obchody této holandské společnosti můžete najít takřka ve všech nákupních centrech. Jistě si také vybavujete poslední reklamní kampaně značky C&A, ze kterých se na vás usmívala Jana Kirshner nebo Alena Šeredová. Umíte si však představit, že by C&A mohla oslovit někoho daleko slavnějšího, někoho světového formátu, jako je třeba zpěvačka Beyoncé či Nicole Scherzinger, které by svolily k tomu, aby byly jejich tvář a jméno spojeny se značkou, která má spíše rodinou image a nic extra módního ani trendového tu nenajdete a možná to tu ani hledat nebudete? Myslím, že u nás v České republice a ani jinde v Evropě, kde je značka oblečení C&A k mání, se to nestane, alespoň ne v blízké době. Úplně jinou reputaci má však brazilská odnož C&A, protože právě dvě výše zmiňované světové hvězdy neváhaly a staly se tváří C&A Brazil.

Proč je však pro většinu milovníků módy tvář Beyoncé na billboardu C&A tak nepředstavitelná nebo při nejmenším dosti překvapivá? C&A je dnes značkou, která splňuje spíše rodinné než módní požadavky. V C&A nakoupí celá rodina a ještě dost ušetří, avšak správný/á fashionista do „céačka“ asi nezavítá. Přitom tomu není tak dávno, co mělo C&A docela jinou image i v Evropě.

C&A v Evropě

Nizozemská společnost C&A byla založena bratry Clemensem and Augustem Brenninkmeije­rovými (název značky je spojením iniciálů křestních jmen obou bratrů) již v roce 1841 a od té doby si budovala své postavení, které bylo tak dobré, že si firma mohla dovolit mít své obchody na hlavních ulicích a městských třídách nejednoho evropského velkoměsta a zvláště pak ve Velké Británii slavila obrovský úspěch. Avšak strategie prodávat levné oblečení v domech s vysokou činží se ukázala jako zranitelná a navíc se objevila daleko silnější konkurence jako Zara či H&M, která vytlačila C&A do levnějších, okrajových částí měst. Situace došla dokonce tak daleko, že v roce 2000 společnost oznámila svůj odstup z britského trhu a poslední obchod C&A byl v UK zavřen v roce 2001. S podobnými problémy se C&A setkává i na pevninské Evropě, proto nyní volí trochu jinou strategii, a to zlepšit kvalitu a tím pádem i cenu oblečení, aby se zbavila levné image.

C&A Brazil

První obchod C&A byl v Brazílii otevřen v roce 1976 v São Paulu a jak můžeme vidět dnes, má daleko lepší postavení než C&A v Evropě. Jak jsem již řekla v úvodu, tváří C&A Brazil se stala například zpěvačka, tanečnice a frontmanka skupiny Pussycat Dolls Nicole Scherzinger, která zdobila billboardy značky na jaře tohoto roku. Beyoncé pak představila světu svoji kolekci pro C&A Brazil nazvanou Deréon, tedy stejně jako její vlastní módní značka. Kolekce Deréon pro C&A byla do obchodů vpuštěna na brazilský Den Sv. Valentýna, který připadá na 12.června. Beyoncé k ní nafotila sérii reklamních fotografií i natočila reklamu, ve které předvádí přímo akrobatické kreace, aby se dostala k vytouženému diamantu. Kolekce obsahuje sexy malé černé a další sexy kousky včetně úchvatných bot.

Zdroje: www.cea.com.br, wikipedia, www.youtube.comwww.beyonceworl.net

Autorem článku je Beáta B.. Článek najdete v kategorii značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu