Svěží a přesto mužné - Pánské parfémy léto 2012

Svěží a přesto mužné - Pánské parfémy léto 2012

1. července 2012, Allure Homme Sport Eau Extréme, Chanel, Acqua Di Gio Essenza, Armani, 212 Glam Men, Carolina Herrera, Jenson Button, Hugo Boss, Bottled Sport, pánské parfémy, léto 2012

Sponzorované odkazy

Pro pány budou parfémy toto léto velmi potřebné, tak jako pokaždé. Pro léto 2012 jsou speciálně připraveny pánské parfémy, které hýří sportovní atmosférou nebo jsou inspirované silnými auty. Jsem si jistá, pánové, že je jednoznačně oceníte. A určitě nejen vy! Vaše přítelkyně, manželky či milenky z nich budou nadšeny dvakrát tolik.

HUGO BOSS Bottled Sport

Další sportovně naladěná vůně je Bottled Sport od Hugo Bosse. Je to parfém velmi mužný a svěží. Ocení ho především milovníci rychlých vozů přesněji řečeno formulí, jelikož kampaň na Bottled Sport představuje skvělý závodník Formule 1 Jenson Button. Vůně se bude hodit pro soutěživé, ambiciózní a sebevědomé muže, kteří si občas potřebují dodat energii. Nová vůně od Hugo Bosse obsahuje citrusové tóny v kombinaci s vůní dřeva. Též ji lze sehnat v podobě všech pánských kosmetických produktů.

CAROLINA HERRERA 212 Glam Men

Newyorská módní návrhářka Carolina Herrera přichází s limitovanou edicí speciálně vyrobenou pro léto 2012! Pro vůni 2012 Glam Men byl inspirací noční život města, které nikdy nespí – New Yorku. Je tedy určená pro stejně živelné muže. Tato vůně začíná u čokolády a kakaa. Dále pokračuje tabák a oblíbená fazole Tonka. A končí základem pižma a dřevitými tóny. Tato vůně není nijak zbytečně přehnaná. Prostě dělaná pro pravé muže. Jelikož se jedná pouze o limitovanou edici tohoto parfému, lze ji sehnat jen ve formě toaletní vody s rozprašovačem.

ARMANI Acqua Di Gio Essenza

S limitovanou edicí nesmí být pozadu ani král italské módy Giorgio Armani. V roce 2012 přichází s vůní Acqua Di Gio Essenza, která je mnohem intenzivnější a smyslnější než původní Acqua di Gio. Parfém probouzejí vodní tóny, bergamot a grapefruit. V centru (v srdci) jsou ale umístěny květinové tóny, jasmín, bazalka a šalvěj. Základ je postaven na mnoha přísadách – pačuli, cedr, ambra, znovu šalvěj, pižmo, pepř a vetiver. Armani se prostě musí předvést.

CHANEL Allure Homme Sport Eau Extréme

Legenda Coco Chanel představila tento rok vůni Allure Homme Sport Eau Extréme. Jedná se o orientálně-dřevitou vůni, kterou zaručeně ocení toto léto každý muž. Allure Homme Sport Eau Extréme je směsicí pižmových nót, koření a dřevin. Tváří reklamní kampaně pro tuto vůni se stal profesionální surfař Danny Fully. Chanel se musel též řádně předvést a tento reklamní spot předvedl hned v několika verzích.

Zdroje: www.parfemy.cz www.youtube.com www.fragrancenet.com Thinkstock

Autorem článku je Hedvika F.. Článek najdete v kategorii kosmetika, módní značky a návrháři a parfémy a vůně.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu