Martha Issová a Tomáš Sedláček představují novou módní značku Rose&Mary

Martha Issová a Tomáš Sedláček představují novou módní značku Rose&Mary

23. října 2012, Rose&Mary, Martha Issová, Tomáš Sedláček

Sponzorované odkazy

Jak spojit byznys&bonus, office&pocit, punk&bank a co znamená šaty&TY? Na tyto otázky odpovídá nová módní značka Rose&Mary Fashion, jejíž tváří se stala herečka Martha Issová a populární ekonom Tomáš Sedláček . Rose&Mary Fashion navíc věnuje 30% z každého prodaného modelu na charitu.

Mnoho českých firem má jako součást firemní kultury povinný dress code, který do určité míry propojuje její zaměstnance a vytváří jednotnější firemní identitu. I na poli byznys oblékání je ale co zlepšovat a neuškodí vnést do klasických obleků a kostýmů svěží vítr. Právě s touto myšlenkou vznikl projekt Rose&Mary Fashion, který klasický byznys dress code posouvá do modernějšího stylu.

„Měli jsme pocit, že všichni vypadají stejně a oblečení do práce vnímají jako povinnou uniformu a ne jako oblíbený outfit, který vystihuje osobnost člověka.“ vysvětluje původ nápadu na novou firmu Simona Bagarová, jedna ze zakladatelek společnosti a dodává: „říkali jsme si, že oblečení do práce, ve kterém člověk tráví spoustu času, by mělo být takové, aby se v něm lidé cítili sami sebou, atraktivně, sebevědomě a ne o deset let starší. Aby ve chvíli, kdy chtějí jít po práci na drink, neměli pocit, že se musí jít převléknout.“

První kolekce Rose&Mary Fashion vytvořila Anna Tušková a Radka Sirková, které již osm let tvoří pod svou značkou Chatty. Výsledkem jsou moderní a svěží outfity, které splňují měřítka pro firemní dress code, ale neztrácí osobitost a styl. Fotografie, které značku představují, vytvořil přední český fotograf Salim Issa, grafika značky je dílem jeho ženy, Anny Issa Šotolové.

„Naším klientem jsou firmy, které se snaží o přátelskou a neformální image, ale na druhé straně potřebují nějakým způsobem sjednotit to, jak působí navenek. A samozřejmě jsou našimi zákazníky ty firmy, pro které je důležitá přidaná hodnota a filozofie produktu, který kupují. Věřím, že jednou takhle bude uvažovat většina firem, v Čechách je to ale zatím spíš na úplném začátku.“ představuje Bagarová typ zákazníků, které Rose&Mary Fashion zřejmě nejvíc osloví.

Základním principem Rose&Mary Fashion je charitativní rozměr celého projektu. Částkou 30% z každého prodaného modelu bude podpořena obecně prospěšná společnost Rozmarýna, která se věnuje problematice mladých lidí po odchodu z dětského domova. Tváří Rose&Mary Fashion je stejně jako tváří a patronkou Rozmarýny, herečka Martha Issová.

„Martha pro nás byla jasnou volbou. Nejen proto, že je patronkou Rozmarýny, která bude z prodeje oblečení podporována, ale především její pozitivní osobnost pro nás byla něčím nenahraditelným. Tomáš Sedláček je zase ideální kombinací člověka z banky, který má ale výraznou osobnost a styl, prostě punk&bank.“ vysvětluje výběr tváří Simona Bagarová

Rose&Mary Fashion vznikla v únoru letošního roku a prvním oficiálním představením značky bylo její uvedení na letošním ročníku přehlídky Designblok. V tuto chvíli začínají s Rose&Mary Fashion spolupracovat první klienti a připojují se tak k hlavnímu poslání Rose&Mary Fashion, že „Business nemusí být šedý“.

Autorem článku je Ostatní. Článek najdete v kategorii módní značky a návrháři a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu