Lindex a Matthew Williamson oznamují spolupráci

Lindex a Matthew Williamson oznamují spolupráci

20. června 2013, Lindex, Lindex a Matthew Williamson, Lindex oblečení, Lindex podzim/zima 2013, Matthew Williamson for Lindex

Sponzorované odkazy

Stejně tak jako její švédský konkurent H&M, který ohlásil další designérskou spolupráci před týdnem, a to s Isabel Marant, značka Lindex, taktéž sídlící ve Švédsku, dnes oznamuje svou spolupráci s britským návrhářem Matthew Williamsonem, která se připravuje na tento podzim.

Matthew Williamson patří mezi světová esa a jeho styl je lehce rozpoznatelný – rozevláté šaty, mix potisků a kaleidoskopických vzorů a zářivé barvy. To vše si můžete pamatovat z kolekce Matthew Williamsona pro H&M z léta 2009, která byla naprosto úžasná. Lindex si Williamsona vybralo pro podzimní sezónu, ale nemyslím si, že by tím kolekce ztratila něco z klasického stylu návrháře. Naopak, podle dosavadních fotek, můžeme čekat právě tyto charakteristické rysy i v kolekci podzim/zima, která se do obchodů dostane již 4. října.

Matthew Williamson působí na módním poli od roku 1997 a již od začátku je velmi úspěšný, jeho modely jsou pak zvláště populární v arabských zemích, kromě Londýna má totiž luxusní prodejny například i v Dubaji či Kataru. Spoluprací s Lindexem je samotný návrhář velice nadšen:* „Spolupracovat s tak skvělou společností s širokou mezinárodní působností je prostě paráda. Získal jsem příležitost oslovit zcela novou skupinu žen, které milují módu.“*

Nina Starck, ředitelka designu společnosti Lindex, k tomu dodává: „Máme obrovskou radost ze spolupráce s mezinárodně uznávaným a mnoha oceněními ověnčeným návrhářem, jakým Matthew Williamson je. Jeho odvážný glamour styl je naprosto nezaměnitelný. Pracujeme spolu na dostupné kolekci, kterou mohou nosit úplně všechny ženy. Na výsledky jsme velmi pyšní.“ Designová kolekce spojující obě značky má za cíl podpořit kampaň Pink Ribbon. Již 12 let je společnost Lindex hrdým sponzorem nejen švédské Cancer Foundation, ale také dalších podobných organizací v 16 zemích, kde jako značka působí. Deset procent z prodejní ceny z této kolekce tak podpoří boj proti rakovině prsu. Matthew Williamson dodává:* „Pro mě jako návrháře je vždy důležité, aby se ženy v mých modelech cítily krásně a sebejistě. Ženy miluji a vždy jsem v nich nacházel inspiraci. Jsem nadšený, že tato kolekce podpoří tak skvělou věc.“*

Unikátní designová řada se skládá z oděvů a doplňků pro módní nadšence. Dostupná bude ve vybraných prodejnách značky Lindex a na webu www.lindex.com.

Zdroj: www.lindex.com, Cook Communications s.r.o.

Autorem článku je Beáta B.. Článek najdete v kategorii módní značky a návrháři a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu