Miranda Kerr se stala tváří značky Swarovski
Sponzorované odkazy
Křišťálová společnost Swarovski, jejíž mistrovsky zpracované kolekce šperků a doplňků obdivují miliony zákazníků po celém světě, si vybrala australskou supermodelku Mirandu Kerr, aby ztělesnila ženu značky Swarovski v jejich nejnovější reklamní kampani.
Kampaň se rozjede na podzim 2013 jako součást celosvětové mediální akce a bude na ní pracovat oceňovaný britský fotograf Nick Knight pod kreativním vedením Ronnie Cooke Newhous z House and Holme.
Na fotkách se vyjímá okouzlující Miranda Kerr ozdobená vybranými nejoblíbenějšími produkty značky Swarovski, určenými pro denní i večerní nošení. Její přirozenou krásu podtrhly šperky a zátiší z čerstvých růží, které na anglickém venkově nařezal fotograf Nick Knight.
Celosvětová kampaň zahrnuje televizní reklamu promítanou v Itálii, Francii a Hongkongu, ve které zaznívá soundtrack v podání zpěváka, textaře a producenta Pharrella Williamse, který je zároveň jeho autorem.
Nadja Swarovski, členka výkonné rady společnosti Swarovski, uvádí: „Jsme potěšeni, že můžeme znovu pracovat s kreativními nápady Ronnie Cooke Newhous a Nicka Knighta v naší nové kampani. Nickovy růže a Mirandina svěžest, krása a přitažlivost nádherně doplňují a zvýrazňují moderní šperky značky Swarovski.”
Kreativní režisérka Ronnie Cooke Newhous dodává: „Výsledkem spojení Mirandy Kerr s domácími anglickými růžemi, šperky Swarovski, fotografiemi Nicka Knighta a originální hudbou Pharrella Williamse je krása, vřelost, svěžest a žádoucnost. Věci, které milujeme…”
Nová kampaň bude spuštěna v listopadovém tisku po celém světě jako součást celosvětové mediální akce v 25 zemích.
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024